Meest gestelde vragen
Veelgestelde Vragen (FAQ) - Attentieshop Zorginstituut
-
Wie beheert de AttentieShop
De Attentieshop Zorginstituut wordt beheerd door SocialGoodz, een specialist in duurzame merchandise voor bedrijven en instellingen in België en Nederland. -
Waar koop ik artikelen met het logo van de Zorginstituut Nederland?
Je kunt relatiegeschenken kopen via de website. Op maat gevraagde producten kan je aanvragen via zorginstituut@socialgoodz.nl. -
Hoe bestel ik producten via https://attentieszinl.nl/?
Log in op je account om de bestelling te plaatsten. Plaats 1 of meerder producten in je mandje en volg de verdere stappen. Factuur wordt achteraf gestuurd naar de afdeling inkoop. -
Wat is de levertermijn?
Voorraadproducten worden binnen 48-72 uur na betaling verzonden. -
Wat is het afleveradres?
Bestellingen worden altijd geleverd op het kantoor van het Zorginstituut. Indien anders gewenst is kan dit in overleg. -
Kan ik producten afhalen?
Dat kan op het kantoor van Zorginstituut Nederland. -
Kan ik producten op maat bestellen of in grote aantallen?
Ja, vraag een offerte aan bij SocialGoodz via zorginstituut@socialgoodz.nl of bel 085 - 004 43 63 -
Kan ik verkeerd bestelde artikelen retour sturen?
SocialGoodz neemt onjuist bestelde artikelen terug vanuit het basisassortiment, mits de retourorder > €25,- bedraagt. -
Wanneer en hoe is SocialGoodz bereikbaar?
SocialGoodz is bereikbaar op werkdagen tussen 09.00 uur en 17.00 uur via zorginstituut@socialgoodz.nl of bel 085 - 004 43 63 -
Hoelang duurt het voordat ik een reactie van SocialGoodz mag verwachten?
SocialGoodz reageert binnen 24 uur op verzoeken, vragen of klachten. Voor offerteaanvragen is de responstijd twee dagen. -
Ik ben ontevreden over een product, wat doe ik?
Neem contact op met SocialGoodz via zorginstituut@socialgoodz.nl. SocialGoodz behandelt je klacht en houdt je op de hoogte.