Meest gestelde vragen

Veelgestelde Vragen (FAQ) - Attentieshop Zorginstituut

  1. Wie beheert de AttentieShop
    De Attentieshop Zorginstituut wordt beheerd door SocialGoodz, een specialist in duurzame merchandise voor bedrijven en instellingen in België en Nederland.

  2. Waar koop ik artikelen met het logo van de Zorginstituut Nederland?
    Je kunt relatiegeschenken kopen via de website. Op maat gevraagde producten kan je aanvragen via zorginstituut@socialgoodz.nl.

  3. Hoe bestel ik producten via https://attentieszinl.nl/?
    Log in op je account om de bestelling te plaatsten. Plaats 1 of meerder producten in je mandje en volg de verdere stappen. Factuur wordt achteraf gestuurd naar de afdeling inkoop. 

  4. Wat is de levertermijn?
    Voorraadproducten worden binnen 48-72 uur na betaling verzonden.

  5. Wat is het afleveradres?
    Bestellingen worden altijd geleverd op het kantoor van het Zorginstituut. Indien anders gewenst is kan dit in overleg.

  6. Kan ik producten afhalen?
    Dat kan op het kantoor van Zorginstituut Nederland.

  7. Kan ik producten op maat bestellen of in grote aantallen?
    Ja, vraag een offerte aan bij SocialGoodz via zorginstituut@socialgoodz.nl of bel 085 - 004 43 63

  8. Kan ik verkeerd bestelde artikelen retour sturen?
    SocialGoodz neemt onjuist bestelde artikelen terug vanuit het basisassortiment, mits de retourorder > €25,- bedraagt.

  9. Wanneer en hoe is SocialGoodz bereikbaar?
    SocialGoodz is bereikbaar op werkdagen tussen 09.00 uur en 17.00 uur via zorginstituut@socialgoodz.nl of bel 085 - 004 43 63

  10. Hoelang duurt het voordat ik een reactie van SocialGoodz mag verwachten?
    SocialGoodz reageert binnen 24 uur op verzoeken, vragen of klachten. Voor offerteaanvragen is de responstijd twee dagen.

  11. Ik ben ontevreden over een product, wat doe ik?
    Neem contact op met SocialGoodz via zorginstituut@socialgoodz.nl. SocialGoodz behandelt je klacht en houdt je op de hoogte.